AŤ SE O VAŠEHO MILÁČKA STARAJÍ TI NEJLEPŠÍ

Auto má skoro každá rodina. Je jedno, jestli je nové, nebo už něco zažilo. Pořád je nutné se o něj hezky starat. I když pravda, někdy je v lepší kondici než jeho majitel.

Běžné opravy vám dělá Franta na dvorku? Pak se s ním nějak srovnáte a jezdí se dál?
opravář pod autem

Je fakt, že před technickou kontrolou to servis chce. 

Jenže jaký? Samozřejmě, že nejlepší je zajet přímo ke značce vašeho automobilu a domluvit se rovnou, že vám na Stanici technické kontroly auto odvezou.

Může se ale stát, že odmítnou, protože díky nějakému problému a delší době objednání vám propadne technická.
modrý veterán

Oprava potřebovala víc času a tím nastal problém.

Zaměstnanci řeknou, že si na silnici s tím netroufnou, protože to je vaše věc a ne jejich. Po vaší vyděšené otázce, co s tím máte dělat, se dozvíte, že se nemáte nechat s propadlou technickou chytit.

Díky tomuto přístupu si uvědomíte, že už delší dobu nejste se službami spokojení.

Když bylo auto nové, vítali vás s úsměvem, nabízeli kávu, zákusek, ale když jim po vaší třetí návštěvě došlo, že si jen tak další auto nepořídíte, skoro vás ani nepozdraví.

Navíc si připadáte jako rukojmí, protože po odeslání dotazníku, který vám přijde za několik dní, jak jste byli spokojení se službami, jste pravdivě odpověděli, že nic moc, vás v servisu nechtějí pomalu ani obsloužit.

Musíte odpovídat tak, abyste jim udělali radost? Ne. Je to vaše auto, vaše peníze, které za jeho kontrolu dáte, odpovídejte, stěžujte si a pokud se k vám pak chovají až nepřátelsky, změňte servis.  I když do něj budete muset jet o patnáct kilometrů dál.
rostliny pod kapotou

Je to o lidech.  O přístupu, o ochotě, a pokud při převzetí zjistíte, že máte najeto o mnoho víc kilometrů a ještě najdete, že na opěradle řidiče jsou obtisky dětských bot a sami děti už máte dospělé, klidně jim sdělte, že do tohoto servisu se už nevrátíte.

Některé servisy jsou ale opakem.

Už ve dveřích na vás dýchne přátelská atmosféra, technici sedící za stoly jsou vstřícní, usměvaví a to i přesto, že jste přijeli na pravidelnou kontrolu svého obstarožního vozidla.

Sice se pokusí vás nalákat na nové, ale když slyší smutná slova, že to si nemůžete dovolit, chovají se stejně, jako kdybyste přijeli milionovým autem na první prohlídku.

Zkrátka jsou servisy, kde zaměstnávají lidi, kteří vědí, že ne každý si může dovolit každých pár let nový vůz a naopak, jsou takové, co se snaží tlačit na zákazníka slovy, že auto se má měnit asi tak za pět, maximálně šest let.

Já jsem zažila ten první případ a bohužel je mi líto, když se technik podívá na kilometry a věk vozidla a zkonstatuje, že moc najeto nemá, ale chová se, jako bych přijela s kraksnou ze smeťáku.

Nebojte se nahlas říct, že nejste spokojení. Vaše auto si zaslouží tu nejlepší péči. Nevadí, že je na trhu dostatek nových a vy ho můžete vyměnit. Chovejte se k němu hezky, jako když pečujete o svého živého mazlíčka, nebo o sebe. Bude vám za to sloužit věrně a nikde vás nenechá ve štychu.